Blogi
Lue Blogia
Ei ratkaisu, vaan ongelma edellä!
Suurin osa yrityksistä ei epäonnistu sen vuoksi etteivätkö he olisi onnistuneet rakentamaan sitä mitä he aikoivat rakentaa. Oli kyseessä tuote, palvelu, appis tai jotain aivan
3 tehokasta työkalua tuotteiden testaukseen
Tuotteiden ja palveluiden testaus mahdollisimman varhaisessa vaiheessa on erittäin olennaista onnistuneen liiketoiminnan aloittamisessa. Mitä nopeammin ja tehokkaammin osaat testata ideasi toimivuutta, eli todeta pitävätkö alustavat
Asiakkaan housuissa on hyvä olla
Nyt siellä heti kovimmat myyntimiehet nyökyttelevät päätään ja myhäilevät partaansa. Mutta ikävä kyllä tuo otsikko EI tarkoittanut sitä mitä teillä oli mielessä. Asiakasnäkökulma on jo
Myytkö edelleen aikaasi?
Maailman yleisin kysymys on heti “miten menee?” jälkeen “mitä teet?” Tällä tarkoitetaan tietysti sitä, että mitä teet työksesi (=mikä on arvosi maailmassa). Yleisin vastaus on
Hypoteesivetoinen kehittäminen
Mihin meidän maailmamme perustuu nykyisin? Sanoisin, että tieteellinen maailmankuva selittää suuren osan kaikesta mitä tiedämme. Miten tiede sitten toimii hakiessaan vastauksia kaikenlaisiin mieltä askaruttaviin kysymyksiin?
3 askelta: ideasta markkinoille
Liian usein yrittäjät keksivät ensiksi ratkaisun ja sen jälkeen alkavat etsimään ongelmaa, johon se sopisi. Lopputuloksena on yleensä tuote, joka ei kiinnosta ketään. Maailma on